Jak wygląda zakup mieszkania z naszą pomocą?

Każdą współpracę rozpoczynamy od podpisania szczegółowej umowy doprecyzowującej prawa i obowiązki obu stron. Umowa zawiera m.in. parametry lokalu, zakres pracy agencji, wysokość ewentualnej prowizji. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i znajomości rynku nieruchomości przedstawiamy oferty, które najlepiej spełnia wymogi określone przez Klienta. W dogodnych dla Klienta godzinach organizujemy spotkania ze sprzedającym i oględziny nieruchomości. Pomagamy również w negocjacji ceny oraz przygotowaniu dokumentów niezbędnych do umowy. Gwarantujemy pełną obsługę prawną oraz notarialną.

Na jaki okres podpisujemy umowę?
Ile czasu potrzebujecie na sprzedaż mojej nieruchomości?
Czy ponosze opłaty, jeśli nieruchomość się nie sprzedaje?

Nie, nasze warunki określają brak opłat! Jedyny moment, w którym uiścisz opłatę, zostanie zrealizowany po podpisaniu aktu notarialnego przez nabywcę.